Studiedagar älskar vi!

Åh, idag har man varit ledig från skolan. Hur skönt var inte det då?!

Igår var det ju klassfest, var där till typ elva och sen så åkte jag och Ante hem till mig. Kul att umgås, dock fick jag höra hans ständiga tjat om massage, haha :) Men det är nästan som om man saknat de där jäkla sakerna också. Ibland...

Vid tio for han till jobbet medan jag sov, mahaha. Sen så kom mamma och vi började måla lite i vardagsrummet, var tvungna att se så att färgen torkade riktigt och så att tapeten bakom inte lossnade, så målade bara lite. Så bakom min säng är det vitt medan resten är grönt, hehe. Det verkar ha torkat nu så imorgon blir det målamålamåla! :) Var med brorsan till tandläkaren idag också och handlade mat. Fick även en egen tid till tandläkaren, en sån där 19års-kontroll som man gör innan man måste betala nästa år.. Ahh, vill inte!

Ikväll har jag bara varit hos syster hela kvällen och kollat på när Robban spelar C.O.D och jag har lekt med katterna. Hehe.. Blev även bjuden på mat, inte fy skam!

Har en massa att göra imorgon: träna, måla/slipa, plugga, shoppa på Ikea och ha filmkväll hos mig!
Älskar när jag har en massa att göra. Hatar att bara låta värdefull tid rinna iväg utan att man gör ett skit av den.

Imorgon börjar mamma på sitt nya jobb. Lycka till mamsen! :)

Nu ska jag lägga mig och kolla på tv, för mig själv nudå. Utan en massa tjat och knuffandes i sängen... Det enda jag hör är ljudet av fejkskratten från komediserien som går som suger. Åh, jag saknar PH :(

GOD NATT!





Btw, jag har varit så sjukt duktig idag! Syster, mamma och bror åt munkar idag - men inte jag. Brorsan köpte läsk - jag köpte vatten. Och inte nog med det så åt klassen pizza igår - men inte jag! Jag är förvånad över mig själv, haha. Fick sms av den här söta varelsen och hon frågade om hon gick dricka en kaffe cool (frappista). Haha, efter att jag berättade vad jag stått emot så köpte hon ingen. Duktig Kaj, duktig! :)

Kommentarer
Postat av: KAJ

vilken tur att vi har varandra ... Vi kommer kämpa tillsammans genom det här. Till din student så kommer vi båda ha kroppar to die for :D love ya <3

2010-02-05 @ 19:44:23
URL: http://kadj.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHA TO DIE FOOOOR!!! :D älskar dig, lillsmulan

2010-02-05 @ 20:34:22
URL: http://holfeltelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0