Sömnlös natt?

Nu när jag syndat och inte får besöka Facebook så inser jag hur stor roll den dumma jäkla sidan har! Det är en hemsida liksom?! Men man snackar liksom med kompisar, kollar lite på vad kompisar lagt ut för bilder och så. Känns tomt utan fejjan. Gud vad skumt det känns att skriva så, jag låter som någon blåst blondinfjolla, men det är faktiskt sant. Testa, man märker skillnad!

Så sitter just nu vid msn och hotmailen (eftersom jag ser på hotmailen vad som händer på Facebook, hehe). Snackar med den gamle geten Tomas, han verkar ha mognat lite... Kanske? Eller... Kanske inte. Näe, jag tar tillbaka det där. Iallafall, så börjar inte jag förrän halv ett imorgon så innan det blir det träna på Friskis, det skulle kanske Henke också så behöver förhoppningsvis inte träna ensam :) Imorgon efter skolan, ja vad händer då? Kan någon berätta det för mig? För själv har jag ingen aning. Boooring.

Ikväll har jag myst med mig själv med tända ljus och grejer, shit vad jag är romantisk. Har dock ingen användning för de just nu, men kanske i framtiden, hihi. Kollade på Frankenstein, har läst boken genom skolan så tänkte se filmen så man kanske fattar lite bättre. Boken är total grekiska för mig, fattar ingenting. Sen så var det också Paradise Hotel ikväll, inte nog med det så är det final imorgon! *tårar" Vad ska man då titta på för program på tv när det slutat?! Resten suger ju! Förutom kanske vissa serier, men de mesta som går är urdåligt. Ledsen tjej.

Nu ska jag se vad den urusla burken har att bjuda på såhär strax efter tolv på natten. Säkert ingenting. Slutar nog med att jag surrar med Tomas istället.

Så blir det nog.

Oh damn, jag måste planera min födelsedag!! Nu fick jag definitivt något att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0