Snygg början på vecka 8...

Måndag idag då, hur har man mått?! Så fruktansvärt förjävligt, ursäkta språket. Sjukanmälde mig från skolan för jag tog mig knappt ur sängen. Insåg sen att jag var tvungen att ha några böcker så jag pallrade mig ner till skolan tillslut, puh. Mådde så illa och var så yr så jag till och med gick in i en snöhög.. Ja, vad ska man säga. Inte stabilt, direkt.

Åt lunch på skolan, så att jag slapp fixa ihop något hemma. Åt lite med Mary, sen mötte jag upp Ida och Sara som praoade i stan och som jag åt lite mer med, hehe. Småtjejerna vågade inte äta i Hedbergskas matsal utan en storing ;) Hehe, närå.

Efter "skolan" gick jag till Cassi och lämnade hennes älskade armband och snurrade runt lite på stan med Kim. Tog sen bussen hem, virrig som man är så höll jag på att tappa bort plånboken. Typ fem stycken killar i 13årsåldern sprang efter mig med den, blev lite chockad, varför tog dem den inte?! Ovanligt mogna smågrabbar kanske?

Väl hemma tog jag det lugnt, kände mig lite bättre. Mötte upp Ida som hade Diesel med sig :) Han skakade för att frös så mycket, stackarn. Väl hemma hos mig var han jättebusig och slickade på vartenda vrå i min lägenhet :o Hehe. De var här i typ tre timmar, sen så gick dem hem. Sen dess har jag hunnit må sämre och nästan svimmat... Känns som om jag ska spy snart, oh no. Ihh, inte bra om jag svimmar nu när jag bor själv. Inte bra att svimma i överhuvudtaget, men när jag bodde hemma så fanns det ju alltid någon som kunde ta hand om mig, men inte nu. Aja, jag lär väl överleva ifall de börjar blixtra framför ögonen, hehe.

Funderar starkt på att gå och sova snart.. Känner mig sjuk.. Sömn kanske behövs?

Får se hur jag mår imorgon, förhoppningsvis bättre, men inte dirket så att jag kan lova något..

Skriver mer imorgon, får se vad den dagen har att bjuda på!

PÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0