PEDDO?!?!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Seriöst, det måste vara ett skämt?!!?!!
HON ÄR FUCKING FÖDD 94?! LILLTJEJEN ÄR INTE ENS 16ÅR?!?! HAHA
HON HAR INTE ENS BÖRJAT I GYMNASIET OCH DU SJÄLV GICK UT GYMNASIET FÖR TVÅ ÅR SEN?!?!?!?!

Alltså, jag håller på att avlida. Och Mary avlider med mig. FYFAN VAD JAG ÄR ÄCKLAD!!!!! OCH JAG SKÄMS, HAHAHA!

Aboe, seriöst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

någon är sotis :)

2010-02-25 @ 07:06:56
Postat av: Anonym

haha de är de sista jag är, så jävla äckligt x)

2010-02-25 @ 18:25:54
Postat av: määätttttttttt

läs en gång till. Ser det ut som om hon är svartsjuk elle? Haha, kan inte annat än att hålla med, lite nasty är det faktiskt... Go elin, du är en bra tjej, skit i honom!!!!!! han är en idiot, de vet vi alla. Tyck synd om 94-knodden som får stå ut med honom i ställe :)

2010-02-25 @ 18:40:48
Postat av: Rosie-Rose

HAHAHAHAH ABOOOOEEE

2010-02-25 @ 18:54:19
URL: http://marolsn.blogg.se/
Postat av: elin igen

avgudar kommentaren :') tack "mätt" för att du tog hand om fjanten åt mig :D

2010-02-25 @ 18:56:25
Postat av: KADJ

Fyfan jag avlider, en riktig knäppo du förtjänar bättre typ Pallo ;)

2010-02-26 @ 16:51:04
Postat av: elin

haha du är go du, kaj :)

2010-02-26 @ 23:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0