Onsdag = lillördag = fredag

Ja, idag känns de verkligen som om de är fredag. Torsdag och fredag denna vecka är studiedagar. Wiiie! Klagar definitivt inte!

Sitter i den inte alls sunkiga datasalen just nu, har ingen natur så gör lite annan nytta här istället. Det här har varit en dryg dag. Slutar även runt fyra, trodde jag slutade tre så nu är jag less. Grrr. Less tjej, ingenting går min väg nu.

Ikväll är det "klassfest", för mig blir det fest utan alkohol och bite line-pizza.. Kaj är stolt över mig som inte bryter mot reglerna, hihi! Får väl laga mat hemma och äta lite gräs. Åh, jag hatar att vara nyttig. Det är svårt :(

Imorgon ska jag och mamma börja måla hemma hos mig i vardagsrummet :) Me like. Sen så på fredag ska jag mysa med gooos, vi ska typ äta och kolla på film! Myspys. I helgen vet man aldrig vad som händer, vem vet vem vet :)

Nu måste jag sticka iväg på matten. Ish, vad tråkigt. Men man måste ju. Jag som är så trött och har ont i huvudet idag, skoldagen kunde inte sluta sämre än med en mördarlektion. Ahhh!

Ha en trevlig lillördag :)


'cause when I'm with him I am

Thinking of you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0