Mysfredag

Har gjort allt jag hade tänkt idag förutom att tränat... Fy, så trött jag var imorse. Jag klev upp halv ett! Förjävligt.

Satte igår med att slipa ner fondväggen, sjukt jobbigt! Pluggade en massa så nu är jag typ klar med allt jag ska vara klar med :) Skönt som bara den. Jocke och Emil kom även förbi och hämtade sina väskor som de lämnade oss mig i onsdags. Sen så kom mamma runt fem och hämtade mig och syster :) Åkte och köpte grå väggfärg och lite pyssel på Ikea :)

Nyss gick Mariam och Kaj hem, vi kollade på film. Såg Prinsessan och grodan, den var asrolig! Haha, som vi skrattade! Ni vet den där filmen som hade en snutt med i dedär man ser på julafton tillsammans med Kalle och allt de där! Dock hade den filmen premiär på bio idag, hehe. Men vi såg den gratis på datorn :) Me like. Intjänade pengar.

Nu funderar jag på att dra igång Sommaren med Göran som tydligen ska vara riktigt rolig. Fast Henrik berättade att han somnade när han såg den, så jag vet inte ja, haha. Men värt ett försök :) Vad ska jag annars göra, liksom.

Imorgon blir det jobb 12-16 och efter det ska det målas målas målas som bara den! Ska bli klar denhär helgen, förhoppningsvis.

Nä, nu har jag slut på fantasi och ork att skriva.

PUSS



Tack för ikväll brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0