MY BIRTHDAY!!!

IDAG FYLLER MAN ALLTSÅ 19 PANNOR :))))

Har fått en jäkla massa gratulationer idag, både via Facebook, sms, mms och MSN! Riktigt roligt :) Tack allihopa!

Första att gratta mig var alla de underbara som sjöng för mig på tolvslaget hemma hos Ida :) Sen så kom sms från Mary och Pallo sa grattis i bilen påväg hem :) Aaawww!

Jag har världens bästa vänner, utan tvekan.

Idag så har jag haft mamma hos mig sen 11, vid ett kom mormor, Robin och Robban som var här en stund. Sen så gick jag och mamma och sov en stund, haha. Vid halv sex ringde syster på dörren och väckte oss, höhö, vi var så sjukt trötta. En timme senare var det fullt hus här! En massa bus med världens sötaste Thilde och en massa fika med släkten :)

Alla jävla hjärtans dag struntar jag i för tillfället! Har inte varit singel denna dag på minst 4 år. Snuskigt. Men gud vad görsingel jag är nu efter nattens berättelser från två ärliga själar. Tackar er för de.

Nu har alla åkt hem och här sitter man! Borde egentligen diska, de använde upp alla tallrikar, alla bestick och typ nästan alla glas! Haha. Inte van vid att nästan 10 pers är hemma hos mig och äter. Därför har jag inte resurser för de heller, hehe.

Ska faktiskt vara duktig och plugga lite natur nu!

PUSSSS



Syrrans kille och min lillebror. Snygg kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0