MKM ♥

Kom nyligen hem efter en tur med brudarna :)

Efter jobbet åkte vi och handlade till maten, gick även på Birsta City en sväng! Jag köpte hårfärg, hehe, får väl se hur de blir..

Var sen hos mig och åt och myste med film :) Såg min favoritfilm, Frequency. Jag är helt såld på den filmen. Se den, den är sååå bra! Sen så for vi och släppte av Mary hemma hos henne på ön och drog sen till jobbet och hälsade på Henke, Jocke och Emelie :) Snälla som dem är så slängde dem ner mig i snön!!! Där krälade jag omkring och kom inte upp.. Tack Henke, vi får väl se vem som får igen på kryssningen...;)

For sen hem, stod ute och surrade med Mariam och Khadije, stötte även på syster därute. Och nu sitter jag här. Ville verkligen hitta på något, klockan var ändå "bara" halv ett, men dem som vill hitta på saker vill man inte umgås med... Hehe, suck åt det.

Funderar på att typ.. Sätta mig på balkongen och chilla för mig själv. Filosofera, hehe. Snacka lite tjejsnack med Mary också.

It's all about giving and taking...

Jobb imorgon 12.30-16, skitkonstig tid men aa. Efter det kommer Khadije och plockar upp mig och Mariam och vad som händer då vet ingen, hehe.

Jag älskar er ♥ sååå mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0