Melodifestivalen, hallå?!

Tjoooo!

Lördag idag då, jobbade som sagt 12-16. Efter det blev det bussen hem och började måla på en gång. Alla som vet hur det ser ut hemma hos mig; hela väggen där jag har soffan och så, den är vit nu :) Tycker att jag varit riktigt duktig faktiskt, hihi.

Efter 2 timmars kämpande med målningen tyckte jag att jag var värd att lägga mig på soffan och titta på Melodifestivalen. Men... hur värdelöst var de inte då? Tänk om någon av de där vinner, då kallar jag mig inte svensk på ett tag iallafall!

Så nu tar jag det bara lugnt, orkar inte dra iväg någonstans nu även fast Walle tjatar, hehe. Pallar seriöst inte. Jag sitter med morgonrocken på och har målarfärg i håret, hallå? ;) Haha, nya partyoutfiten kanske?

Nu ska jag njuta lite av min partymusik och ha fest för mig själv här hemma med min vita vägg :) Dammråttorna får också vara med, så klart.

Blondin-varning: Idag när jag jobbade så kom det fram en kille som skulle beställa och sa: Tjenare Elin! Jag stod där som ett blåbär, tänkte "hur fan vet han vad jag heter?" och "vadå, känner jag honom?" Sen så efter en stunds fundering så kom jag på att jag hade namnbricka på mig ju. HAHA, jag skrattade för mig själv när jag kom på det. Inte bra Elin, du är osmart!


NI SUUUUGER!!!




/Elin

Kommentarer
Postat av: Rosie-Rose

HAHAHA BABY, den blondinen har jag också gjort på jobbet, men jag sa; jaha hur känner vi varandra? till en 12 åring x) HAHAHA

2010-02-07 @ 10:10:34
URL: http://marolsn.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHA vad bra, då slipper jag känna mig urdum ;)

2010-02-09 @ 00:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0