Jag hade fel

Jag trodde jag kunde hålla känslorna i styr.
Jag trodde jag kunde låta bli.
Jag trodde att allt dedär hade försvunnit.
Jag hade fel.

Denhär dagen har till mestadels varit ett stort misslyckande. Den började så bra, med slutade så dåligt. Nu känns de som om jag är tillbaka på ruta ett igen. Åh, vad trött jag blir på mig själv. Jag trodde att de skulle gå bra, men jag sköt mig själv i foten. Jag trodde jag kunde hålla mig i skinnet, men känslorna tog överhand och allting har nu blivit komplicerat. En sån härlig känsla där gamla känslor dök upp, men sen när vi skiljdes åt insåg jag att det var ett stort misstag.

Jag ångrar denhär dagen. Så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0