I-landsproblem?

Haha, måste bara berätta en sak.

Mina kompisar vet mycket väl om att jag har typ sjukt kort tunga, jag kan knappt lipa liksom, hehe. Försöker jag sträcka ut den så kommer jag ingen vart, tss. Har fått hört en hel del skratt åt det där, haha.

Inte nog med det! Jag pratade med mamma häromdagen och då tog jag upp de där med att jag har kort tunga. Då berättade hon att när jag var litenliten bebis så sa dem på sjukhuset att jag hade fötts med väldigt kort stämband. De var till och med beredda på att klippa av (!) mitt stämband för de var rädda att jag skulle ha problem med att prata när jag blev större... HAHAHAHAHA!

Ihh, jag dör.

Kommentarer
Postat av: Klassen Emil ;ppp

Har samma problem! Dock att jag ska klippa av mitt den där grejjen under tungan nu om nå månader :O kmr typ kunna dra upp tungan i näsan :PPP

2010-02-10 @ 22:17:48
Postat av: Elin

MEN IIIIIHHHHHH!!!! snuskigt :o hehe, men jag kan prata och de har inte drabbat mig vilket jag är glad för! :D

2010-02-10 @ 23:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0