Händelserik dag, minst sagt

Skrattar fortfarande åt kommentarerna i de tidigare inlägget... Så klockrent, stämmer ju iofs till hundra procent också. Frågan är inte vem fjanten är, utan vem fan är määääätttt? ;D Haha!

Nog om det :)

Idag var jag först och åt lunch med Cassi, åt sallad på Coffee House, mums mums :) Sen så gick vi på stan en sväng och sen drog jag till skolan, hämtade lite böcker och så till prövningen. Lika bra att börja plugga nu, typ tre veckor kvar men jag ska vara väl förberedd minsann!

Träffade även på Ante och hans mamma, de skulle gå och fika och jag hänkade på. Blev bjuden på fika men jag var så mätt, hehe. Satt och snackade med hans mamma ett bra tag :) Kul att träffa henne igen. Har träffat hela gänget nu på två dagar, rätt bra tajmat, yao.

Sen så for jag till jobbet, mötte upp Johanna där. Gick ner till Birsta City och efter ett tag kom även Mary och Mariam. Gick runt ett tag, har köpt en jättefin klänning på rea och så köpte jag godis (a) Imorgon får jag äta godis för då ska jag på bio, man kan ju inte gå på bio utan godis? Tar en dags uppehåll i "dieten", hehe.

Nu är jag hemma, snart kommer väl Khadije och hämtar mig med bilen hoppas jag! :) Vi ska ta en roadtrip med nya bilen, kulikul! Och så ska jag handla mat, mumma :)

Nu måste jag få i mig nå mat innan jag kruppar ihop!
Aj, jag har jätteont i halsen idag... Bläää.
Skit samma, mat var det nu. Hörs kanske senare ikväll, byebyyyye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0