Festen som hade allt?

Ja, de vågar jag påstå om festen hos mig igår.

Om jag ska vara ärlig så har jag inte så mycket att säga eftersom jag inte hängde med i svängarna i överhuvudtaget på slutet.. Men kan berättade lite överlag.

Vid fem kom Mary och Mariam hem till mig, då hade jag nyligen blivit klar med tapetseringen och jag stod på balkongen och skottade snö med en sopskyffel.. Vi åt och gjorde oss snygg(are) och vid åtta började de ramla in folk :) Vi satt och spelade massa kortspel, haha sjukt roligt. Mary kom på regeln att innan man skulle dricka så skulle man bita den till höger i örat.. Ni kan ju tänka er hur det såg ut. Jag hade tur som hade Cassi till höger, men hon själv vägrade mumsa på Mohammed, haha!

Senare på kvällen klampade bredsandsgrabbarna in och även lite jobbfolk :) Och såklart Henke x2, hehe. Fick en såndär hårmassagegrej av Ida, så snällt! Och så fick jag smycken av Johanna :) I love my friends, mmm.

Typ där tar de väl stopp. Vet att vi började skicka hem folk och att jag träffade Jocke Äng ute, sen då? Haha, tragiskt. Och att folk tjaffsade. Synd för dem, bara att dra hem då. Har hört lite roliga historier från Kaj, hahaha. Dör ju lite. Jag är tydligen en jäkla skojjare :')

Jag har världens bästa vänner som mitt i natten (när jag sover..) städar bort allt och diskar. Så snälla.

Vaknade på något vis till liv igen och insåg då att Henke kommit tillbaka :) Han, Kaj och Mariam sov över. Haha, nu ska det bli roligt att leka Jag har aldrig... Haha! Vaknade en stund när brudarna skulle åka och jobba vid elva, sen slocknade jag igen. Klockan tre klev vi upp, iiiiih. Men det var välbehövligt :) Även att mamma hade ringt vid två utan svar och åkte då hem till mig. Hon låser upp och jag springer ut till hallen som en yr höna, haha! Vi satt upp spegeln som åkt ner, vi hamrade i väggen så de dånade i hela huset men Henke vaknade inte! Haha, de är helt sjukt :) Jävla sömntuta.

När han skulle hem följde jag honom till Kungsbackavägen för att visa honom stigen till Granlo där han bor :) Sjukt kallt när jag skulle gå hem ensam igen. Sen dess har jag inte gjort ett skit, typ ätit lite och suttit vid datorn. Fin söndag när man vaknar tre, yey!

Nu ska jag lägga in bilder från gårdagen på Facebook (a) Förvarnar!!! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0