En måndag med mina bästa!

Skola idag då, åt lunch med girlsen, till och med med Kaj. Vi smugglade in henne på skolan, trots att hon tagit studenten, hehe. Sen så var det dags för plåtning! Det var jätteroligt. Kommer nog lägga upp nå fina bilder här när jag får dem av våran goa fotograf Angelica! Ni tjejer är helt enkelt underbara. Kärlek är allt jag kan säga, som utav bara h-vete! ♥

Gick sen till Antes jobb och gav honom sina jäkla pengar och tröja och så fick jag mina saker. Så nu är jag kvitt den människan, förhoppningsvis. Ursäkta, men jag var bara tvungen. Aja, efter det tog vi bussen hem till mig, åt upp tårtorna som blev över igår :) Hehe, gud så de åt! Tss, hungriga tjejer efter 4 timmar i studion! Nu är jag själv, Mary åkte och dansade och de andra for hem. Blää på det.

Ska försöka plugga lite natur nu, har prov på torsdag. Har bara idag och imorgon på mig att plugga eftersom onsdagen är helt uppbokad åt mina girls. Ska börja köpa in lite saker tills lördag, iiih! :)

Hoppas ni haft en lika underbar start på veckan som jag!

Skriver mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0