Det brusade upp igen...

Denna dag har varit som en enda berg-och-dalbana.

Tränade imorse, vilket Henke också gjorde. Sen så när jag nästan var klar så insåg jag att Ante också var där *opps*. Tränade tillsammans sista halvtimmen, sen så snålade jag skjuts med honom. Han började jobba halv ett, samma tid som jag började skolan, så jag följde med honom hem och duschade där. Största anledningen till att jag gjorde de var för att jag ville träffa deras hundvalp! :) Hur söt som helst. Hoppade efter mina fötter, skulle slicka mig i ansiktet och i öronen hela tiden, haha. :')

Sen så var det skola, efter det så gick jag och Kim på Team Sportia för att göra en skoluppgift. Snurrade runt på stan en sväng innan jag åkte hem. Nu är jag hemma och ska plugga lite, bör nog göra middag snart, har inte hunnit ätit något på hela dagen.. Typiskt mig.

Hur har något så rätt kunnat blivit så fel? Det gör ont. Så ont.
Så mycket känslor på en och samma gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0