Brainwashed

Nu har jag pluggat på tok för mycket tror jag. Känner mig helt hjärntvättad, skulle kunna räkna fel på 1+1 nu. Ska släppa pluggandet och hoppas på det bästa imorgon, de är ett viktigt prov och man kan ju inte göra mer än sitt bästa!

Gick med i ett grupp nu på Facebook: Om du håller på med mig, så ger du fan i alla andra!

True shit. Är det en tillfällighet att majoriteten av dem som är medlem är tjejer?...

Don't think so.

Ska vila min trötta och skakiga träningsvärkskropp nu för det är den värd efter denna dag :)
Lång dag imorgon, puss och hej leverpastej jag kan lura dig vart jag vill! Hihi



Imorgon har jag stängning, dessa två är mina förstängare. Tur att dem är bra på det, trots att de ser ut såhär.... HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför bjuder du in mig till en grupp " vi som tar andras killar" på fb? gör jag sånt eller? vart bara nyfiken! / Petra

2010-02-12 @ 13:58:56
Postat av: Rosie-Rose

HAHAHA, snyggaste superhjärtarna or what?! :D

2010-02-13 @ 18:17:32
URL: http://marolsn.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag skickade den där till alla tjejer i min vänner. Måste de betyda nå? Det är en fb-grupp, hallå.. Du har verkligen inte tagit min kille av mig, men inte fan vet jag vad du gör på dagarna? And idk.

2010-02-13 @ 18:27:44
URL: http://holfeltelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0