Bläää för illamående

Mitt huvud typ sprängs snart.. Mår illa och känner mig yr, orkar inteee...

Igår så låg jag hemma, efter ett tag kom lilla Mary och gjorde mig sällskap. Sen så fick vi en glad överraskning när Ingrid hade klarat körkortet! :) Så hon och Khadije kom och plockade upp oss, ville fira med en tripp, hehe. For förbi mässan för att hälsa på Mariam, sen så skulle Mary och Khadije till jobbet och jag hängde på. Sen så for jag hem och dog. Kul.

Alla lektioner var inställda idag, såå skönt. Runt halv tio imorse kom Mary hem till mig, vi lagade mat och nu sitter jag på skolan. Alltså, alla lektioner är inställda förutom provet då. Så om 2 min är det dags för prov, filosofi.. Inte att leka med! Hua.

Måste alltså dra nu.. Ikväll blir det jobb, får se hur det går då :/

Imorgon är det heldag med girlsen då vi ska hämta Khadijes bil :)
På fredag ska jag förhoppningsvis på bio med Henke :) Shutter Island, vill se!

Men men, som sagt, prov nu.. Wish me good luck.

Och jag förstår inte vad jag tänkt med.. Jävla miffo, snacka om bortkastade år.. Kunde ha tillbringat dem med dig istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0