Äntligen helg!

Äntligen fredag! :) Skönt. Är nu hemma efter en kort dag på skolan. Ska alldeles strax tvätta, äntligen är de min tur att ha tvättid.. Så att man kan klä sig vettigt, hehe. Sen så ska jag iväg till Birsta och köpa lite smågrejer, säga hej på jobbet, framkalla bilder på MediaMarkt, färga håret och riva ner mitt bord på balkongen. Fullt schema ikväll ;)

Igår var det naturprov, var nervös för jag hade inte pluggat så mycket men vissa är ju född med hjärna så de gick galant! :) Efter det åkte jag hem och dog, Mary hängde på. Vi åt tacos och sen for hon till dansen och jag till Birsta för att hämta tapeterna! :) Sen så skulle umgås med Henke men den nattugglan sov bort hela dagen så det blev inte av, hehe. Istället så städade jag hela lägenheten :) Kändes dock lite onödigt för den kommer se förj*vlig ut på söndag har jag en känsla av. Det var min torsdagskväll, flitigt :)

I onsdags var jag och brudarna på Birsta och shoppade lite på Ikea och så. Efter det åkte systrarna Bah med mig hem och vi kollade på bil till Kaj :) Och nu har hon köpt en! :D Heeelt underbart! En söt liten Peugeot 106, röd och den passar lill-Kaj :) En massa minnen kommer att skapas i den bilen, helt klart!

Tvättid om en kvart då, ska börja göra lite nytta :)

Catha later ;)




Haha, Kaj och bilar, är det verkligen en bra kombination? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0