1 februari!

Opps, jag har inte bloggat något sen lördags! Det är ovanligt långt uppehåll av mig, hehe.

Idag har jag varit hemma och degat, sen ner till stan då. Sen åkte jag och Mary till jobbet, där var Kaj. Hon och jag gick med på att från och med måndag 1 februari så skulle vi äta nyttigt. Vad gör jag då? Av ren vana skulle jag äta strips och dricka läsk och så. Inte bra! Eftersom jag bröt mot reglerna (första dagen...) så fick jag ett straff av henne: Jag får inte logga in på Facebook på hela dagen. DET SVED! Jag saknar Facebook redan. Buhu!

Nu ska jag plugga vidare. Kanske var bra med ett fejjan-förbud ändå, då kanske det blir nå plugg gjort?

Jag är kärleksfull idag, så puss puss puss puss puss puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0