Vemdalen!!!!!

Halkade in på ett stort asbra bananskal, så nu ska jag till Vemdalen på nyår! ;) När jag vaknade igår morse hade jag ingen aning om vad jag skulle göra. Nu så sitter man redo med packad väska och väntar på att Emil och Kristoffer ska hämta upp mig! Awesome! Vid tre bär det av! :) Grymt peppad!

I tisdags storstädade jag hemma, så nu är de rent och fint! :) Åkte sen på gymmet där jag träffade Bruce och Krille. Åkte hem efter det, hann inte vara hemma länge förrän jag drog hem till Kristoffer med Johanna och Emil för att kika film! Ida och Jessika var också med. Kom hem vid två, stendog i sängen!

Igår var jag på Birsta med Johanna, Emil, Kristoffer, mfl. Sen bio! Narnia var riktigt bra :)

Nu kommer Emil!

Tjatja!!!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0