Juldagen 2010!

Tjafan!

Ligger för tillfället hemma hos Cassandra och inväntar kvällen!

De senaste dagarna har varit awesome! Har varit mycket med Cassandra och jobbat en del också. Varit på stan och Birsta med Linda m.fl. I måndags åkte jag, Maxim och Fischer till Stockholm en sväng! Medan Fischer var på möte i några timmar var jag och Maxim hemma hos honom och gick på stan. Najs de!

Igår var de ju då julafton! Fick bra saker :) Nytt gymkort, pengar, en volumizer, Blondinbellas bok m.m. Var sjukt trött hela dagen efter att ha varit hos Kikkis på uppesittarkväll kvällen/natten innan. Haha, slutade med att jag, Bruce och Walle sov över. Trevlig kväll hade vi!

Nä nu ska jag göra mig lite klar inför kvällen :) Ses ute i vimlet!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0