Dålig uppdatering, som vanligt!

Nu är de skärpning! Det börjar växa spindelnät på mitt tangentbord och på bloggen... Haha. Förlåt bloggen för att jag har ett liv! ;) Kan ju dra lite snabbt vad som hänt de senaste dagarna!

Mån 6 dec, en dum rackarns förkylning inkräktade min kropp och gjorde mig sängliggandes! Kulikul. Fick sällskap av bästaste Cassandra lite senare, hon sov över hos mig! Tur att man har bra vänner som alltid finns där :) Bruce kom även förbi, men grabben blev trött och åkte hem!

Tis 7 dec, hämtade upp fasters bil, hämtade därefter upp Sandra, Gustav och Markus. Vi åkte sen till Sundfrakt för att tända ett ljus för Jocke och lägga dit en blomma ♥ Så fort jag såg den fina platsen så började tokgråta. Kan fortfarande inte förstå att de är sant. Sen så åkte jag och syskonen Kibe till Jockes minnesstund. Den var hur fin som helst. Jobbigt, så klart, men jag är säker på att du funnit din ro och att du har de bra nu, älskade vän! Åkte efteråt hem till Sandra och umgicks med henne där! Bruce hämtade upp mig där och så åkte vi till Cassandra, där Krille också var. Jag sov över hos henne, på soffan eftersom Krille tog upp MIN sängplats! :( Hehe!

Ons 8 dec, gjorde inte så mkt vad jag kan komma ihåg, förutom att jag umgicks med två av mina favoriter Cassandra och Sandra! Puss på det!

Tors 9 dec, snurrade runt på stan ett tag och gjorde lite ärenden. Fikade med Fischer och efter Cassandras skola så fikade jag med henne också, haha! Vilken fikus jag är ;) Cassandra följde sen med mig hem och sov hos mig! Mys vettu!

Fre 10 dec, jobbade på Biltema för första gången på ett bra tag! Slutade kl 15, umgicks med Fischer och mötte sen upp Johanna i stan. Åkte sen hem till mig, kvällen spenderades med Cassandra, Sandra och Johanna på föris hos mig! Hade trevlans, tog bussen ner till stan för att dra på Allstar. Jag var där i typ 10 min. Haha. Braaaa... Jag och Johanna gick till Memento! Träffade på en hel del folk. Mestadels av kvällen umgicks vi med Mate och Johan från Bartenderskolan ;) Haha, lucky girls! Såg några tjejer som kollade snett på oss, men och? Bara för att de märkte att vi var två sköna tjejer som de kände för att umgås med?! ;) Haha. Sjung även karaoke med en tjej jag inte ens kände. Mitt i låten tappade jag rösten. Bra! Najs att mima, haha! Sen blev jag uppdragen av Johan på scenen medan han och Mate sjung och så började han dansa bugg med mig, vilket jag egentligen inte kan, men jag kunde då... HAHA. Bruce hämtade upp oss och vi åt på Max. Det var jag, Johanna, Bruce, Mate, Johan och så träffade vi även på Anja där! Stackars Fischer jobbade och slet ;) När vi hade flummat klart på Max så skjutsade Bruce hem oss småflickor! ASbra kväll!

Lör 11 dec, brorsan fyllde 9 år! ♥ Lillplutten min :) Jobbade 11-15, var rätt mkt folk! Gick till Max för att möta upp Cassandra som slutade jobba, vi åt där och sen åkte vi hem. Efter att jag slappat hemma en stund kom Mohammed och Gustav! Vi kollade på Karate Kid, åt chips och godis, allmänt slappade bara :) Will Smith's unge som är med i Karate Kid är typ huuuur söt som helst!!! Ge mig!!! :') Sen åkte dem hem och jag blev all alone!

Sön 12 dec, mormor hämtade upp mig och vi åkte hem till mamma för att fira brorsan! Fikade, åt, fikade igen och sen åt massa godis. FET kan kände sig. Senare på kvällen när jag började bli trött kom Bruce och hämtade mig, gud, tänk så mkt bensinpengar den karln gjort av med på mig.. Om jag ändå hade en egen bil så att jag kunde ge tillbaka.. Ge.mig.en.bil. Senare på kvällen hade jag så sjukt tråkigt, så jag åkte hem till Fischer. Henke skjutsade dit mig så jag slapp ta bussen :) Vi kollade på film och sen slockande vi! Denna dag flyttade även my BF till Funäsdalen, see you soon babe! ♥ Kommer sakna dig, det vet du!

Mån 13 dec, Johannas 21årsdag ♥ Hihi, grattis grattis till henne :) Dagen spenderades på Birsta med Fischer, vi var överallt och ingenstans! Jag köpte lite saker på IKEA och så köpte jag en blomma, EN BLOMMA. Inte en plast, EN LEVANDE BLOMMA. Haha, hur ska detta gå.. Jag ska vattna den med kärlek!...försöka. Slutade iallafall med att vi hämtade upp Cassandra som sov hos mig! :)

Tis 14 dec, 2 MÅNADER TILLS JAG FYLLER 20! Woop woop ;) Det var väl egentligen det enda roliga med denna dag. Var på Jockes otroligt fina begravning idag. Vi älskar dig Jocke, och kommer alltid göra det. Vi ses i nästa äventyr! ♥ Efter begravningen drog vi alla McDonalds-folk till Kebab City och åt. Åkte sen med Angelica, Sanne, Andre och Örnie till City Gross för att handla gotta! Åkte sen hem till Johanna och kollade på Inception! Där var även Mary och Emil. Efter det fick jag skjuts av Emil hem till Cassandra. Hängde där ett tag innan jag åkte hem. Lite senare kom Tomas förbi och gjorde mig sällskap. Sen blev det nattinatti!

Ons 15 dec, och så denna dag då... TOTALT VÄRDELÖS DAG. Skulle åka till Birsta med Henke mitt på dagen, men eftersom den filuren sov som en stock så blev det inget av! Efter att jag försökte få tag på honom vid tolv så somnade jag om, slutade med att jag klev ur sängen klockan sex ikväll.. Haha, INTE OKEJ. Har inte gjort ett skit idag, alltså. Jag som egentligen hade massor att göra. Sämst.

Nä, nu är snart mina ögon fyrkantiga! Nu blir det en film och förhoppningsvis kanske man får lite sällskap sen!

Tjatja bloggen! ;)

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0