Då var julen över för detta år!

Jahapp, de var den julen! Haft en trevlig jul minsann! :)

Juldagen igår var helt galet rolig!!! Hahaha, gud så jag har skrattat. Både du och nu i efterhand! Haha. Blev utgång med Cassandra, Sandra och de 5 A:na. Haha, Andreas, Axel, Adam, Alexander och Alexander... Lol. Hade riktigt kul, drog lite senare in på Memento där de roliga fortsatte! Haha, jag förstår inte, vad är det för fel på folk? Whatever, inte mitt bekymmer! ;) Fick sen skjuts med Janne "hem", sov tre timmar och sen upp och jobba!... Haha, lite trött jag var...

Efter the job åkte jag och Cassandra hem till henne, tog sista bussen hem på kvällen. I snöstormen. Trodde jag skulle blåsa bort. Men hem kom jag, och gjorde inte ett PISS.

Idag har jag varit på staden med Cassandra och Sofie! :) Drog sen till Birsta! På schemat stod jobbet, med Johanna och Birsta! Hittade lite på rean :) Men var duktig och gjorde av med lite bara! Tihi.

Nu ska jag leta upp nån film och kika på den. Jag får inte somna, för om en halvtimme slår klockan om till den 28:e december och då fyller lille Bruce 21 jordsnurr! Jag SKA vara först med att skriva grattis! ;) Haha, ful jag är. No-lifer. Hej på er!



Denna brud + Birsta mellandagsrea = Awesome!

Fierce and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0