Bad update, waka waka

Över två och en halv vecka sen jag uppdaterade sist... Inte okej! Men jag råkar ju faktiskt ha ett liv också......

Vad har jag gjort på senaste då? Festat, varit mycket med Sandra, Cassandra, Bruce och Walle. Jobbat en del har jag också gjort. Ehm, ja, de var de. Typ.

Denna helg har varit awesome!
I fredags jobbade jag mellan 8 och 15, sen mötte jag upp pappa, syster, Robban, Cassanda och Sandra i stan. Vi tog en fika på Pallas och sen så åkte jag med Cassandra hem. Vid sju plockade Andreas upp mig och vi åkte till Bite Line för att käka. Göttans de! Sen på kvällen var jag lite fram och tillbaka, slutade iallafall med att jag slappade hos Cassandra och sov där! Fick ett mycket märkligt samtal också.. Hmm, vet inte vad jag ska tro eller tycka.

På lördagseftermiddagen gick jag och Cassandra ner till stan där jag mötte upp Henrik. Åkte sen hem, gjorde mig iordning och drog sen till julfesten med jobbkamraterna från Biltema! Hade riktigt trevligt, god mat och gott att dricka! Senare skjutsade Bruce hem mig till Emilia där Cassandra, Sofie m.fl. befann sig. Vid tolv fick vi skjuts med ena tvillingen Wassman till Stadshuset, där vi även kom in gratis! Woho ;)

Träffade en del som jag kände, hade riktigt roligt! Klockan två befann man sig på Haga helt plötsligt, haha! Var hemma hos T ett tag, sen blev de en prommis till Alex där Adam, Axel, Alex och Pontus var. Vid halv fem fick jag skjuts hem av Bruce. Snäll människa de där, tvekar aldrig på att ställa upp!

Idag for jag ner till stan där jag mötte upp Cassandra och Krille, vi drog till Kebab City och åt. MUMS. Sen kom även Bruce ner till stan en sväng. Slutade med att jag och Cassandra lite senare åkte hem till mig, flummade och skrattade åt lördagens rabalder... HAHAHA. Sen kom även Sandra, den icke-illa-mående kvinnan. Jag och Cassandra har legat som sövda kaniner, medan Sandra suttit vid datorn och fnittrat för sig själv. Hmm!

Nu är jag all by my self, ska dra igång en film och sova sjukt gott!!!! Funderar på om jag åkt på nå skit.. Har ont i halsen, kan knappt prata, har ont i huvudet och fryser KONSTANT. Vad har jag för fel? Buhu!

Nä, nu blir det film.

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0