Saknar mitt hjärta

Sådär, då var helgen snart över. Tiden går fort! Men ändå så sakta.. Hmm, kluvet dedär.

I fredags kom alltså Jane och hämtade mig och vi knäppte bilder runt Sticksjön. Kände mig som en överdrivet ambitiös Adidas-sponsor som sprang omkring där. Hehe, men det var roligt! Snart har jag en hel portfolio med bilder! Men modellningen får vara en kul grej på sidan om, eller ska man ta det till en annan nivå? Hmm, första som kommer upp i mitt huvud är BANTA. Haha! Då är det 50 kg som gäller. Inte för att jag är tjock, verkligen inte. Men inte nog smal för den där dumma modellkarriären.

Nog om det! Efter de så åkte jag ner till stan för att träffa Sandra och Tess! Shoppade lite och gick sen till Waynes och fikade :) Eller ja, dem fikade men jag åt min efterlängtade middag. Efter det så åkte jag hem till Antes mamma! Var där ett tag, sen så skjutsade Tommy hem oss. Den kvällen var sista kvällen innan Ante skulle åka utomlands. Lite jobbigt var det såklart. Men han är världens underbaraste, min Ante :') Myste hela kvällen och bara tog hand om varandra ♥

Klev upp med mannen min på morgonen då han skulle åka. Kändes så hemskt när han kollade upp mot fönstret och formade ett halvt hjärta med handen, så som vi alltid brukar göra. Usch. Men nästa gång vi åker någonstans så gör vi det tillsammans, de har han sagt :') Vill åka utomlands jag med! Är så avis.. För att slippa tänka på de två veckorna som jag har framför mig så somnade jag om och sov bort halva dagen. Åkte hem när jag vaknade och började dra ihop lite kläder som jag har hemma... :) Hihi. Sen så kom Sandra förbi en sväng och kollade om hon ville ha något av de jag inte ville ha kvar, hehe, gratis shopping! ;) Runt åtta tog jag bussen till Cassandra och bara umgicks med henne! Tog en sväng ner till stan och sen när vi skulle hem så vart de en massa strula med de där förbannade nattbussarna. Efter lite fundering så kom vi iallafall hem. Och blev överlycklig då älskling ringde och berättade att han hade landat :') Han sa att han inte kunde ringa för de är så dyrt, men att han skulle smsa. Men så gjorde han de ändå :) Mitt gryn! Kom heeem!

Idag då? Ska iväg till mamma om ett tag för att fika och sen äta middag. Mormor ska med också. Längesen man träffade henne. Ska fixa lite musik på min iPhone nu så att jag kan ut och springa :)

Tjarrååå!

A.D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0