Måndag och ny vecka...

...och jag är sjukt trött. Vaknade strax innan tolv av ett sms av älskling. Minns ingenting av att jag vaknade när han klev upp eller gav han en hejdåpuss eller något. Så när jag vaknade så trodde jag att klockan var typ sju. Men det var den inte, suck. Skänker en tanke åt er stackare som började skolan idag.... Hehe.

Håller just nu på att tvätta. Om man jämför högen med mina kläder och högen med Andreas kläder så märker man hur jävla mycket han tränar. Det är nästan bara träningskläder.. Visst tycker jag om att min kille tränar, men de finns nackdelar. Den största är att man inte får se en skymt av honom förrän typ sju på kvällen efter jobbet och träningen. Nu jobbar vi inte tillsammans längre heller så vi ses inte heller på jobbet :( Suck. Vet att de är många andra som har på de viset - man ses på kvällen, kollar på tv, sover. Vilket liv?

Ska fortsätta att söka lite jobb nu medan jag väntar på tvätten. De har bara gått en vecka och jag känner mig redan rastlös.. :( Och inte har vad-hon-nu-hette hört av sig heller..

Justja, gårdagen! Åkte på Birsta på kvällskvisten med älskling, Linda och Nelly. Plockade upp Sandra på jobbet och åkte till Kungsbacka. Jag och Sandra satt där ute ett bra tag innan de började regna och vi gav upp. Vi har evil plans på gång. Mohahaha. Efter klockan åtta förvandlades Kungsbackavägen 61 till en frisörssalong. Jag klippte Ante. Emil, Ogge, Virre och Sjöblom kom förbi och dem skulle också kapa lite hår. Sen så såg jag och hjärtat en bit på Sagan om konungens återkomst, for sen hem och kollade på slutet. Han gjorde så mysigt med tända ljus och grejer :) Småsaker som uppskattas så mycket.

Söka jobb var det. Bajbaj bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0