If you wanna win - go all in

Tjooohopp!

Sitter i skrivande stund hemma i Granloholm! Det här har verkligen varit en lång dag. Klev upp klockan sju (?!) med Ante, när han gick till jobbet så gick jag och tvättade. Hahaha, vi har ett äkta mannen-tjänar-pengarna-och-kvinnan-sköter-hemmet-förhållande! Pysslade på ett tag och sen vid elva gick jag ner till stan och åt lunch med Ante på Victoria :) Har gjort lite ärenden på stan och är nu hemma. Om en liten stund kommer Jane och hämtar mig och då ska hon fotografera mig :) En friluftslivsbild! Haha, jag ska jogga... Say whaaaaaaaat.

Nu måste jag få nått i kaggen!

Har hänt en massa saker de senaste dagarna, men orkar inte skriva allt. Kan ju bara säga att jag har värdens bästa pojkvän :) Du och jag, hjärtat! :D ♥

Btw, någon som vet hur man bloggar från en iPhone!? Har testat men kommer inte fram till hur jag ska göra..



2008 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0