Bad uppdate!

Fy farao, vad jag är dålig på att uppdatera..

Har väl inte hänt så överdrivet mycket på senaste tiden.. Har umgåtts med vänner, älsklingen och familjen :) Har blivit blond.. och köpt ny mobil. Festat, myst och så!

Helgen har varit riktigt bra :) I fredags var de tänkt att jag och älskling bara skulle ha en myskväll och skjutsa folk till stan. Men icke! Slutade med att vi också gick ut ;) Åkte först till Petra och fick sen skjuts av Emil till Ruda inne i stan. Silje och Billy kom dit också :) Drog ner till Allstar och var där ett tag, sen gick vi till Memento (som vanligt..) för att möta upp Rudbergs. Var inte där så länge.. Jag, älskling och Billy gick till Kebab City och käkade :) Gick sen hem. Älskling somnade på soffan.. Glömde bort de när jag vaknade på lördagsmorgonen och han var borta :( Haha, panik.

Mitt på dagen på lördagen gick vi ner till Bite Line och åt. Mums! Satte oss sen vid ån med varsin glass och myste :) Åkte sen till Granloholm för att sen gå ner till Selånger Marknad :) Fredrik följde med och vi tog med oss Nelly :) Jag ville hitta en väska.. Jag kom därifrån med en keps. Haha! Well done, Elin. Åkte karuseller med Nelly som blev otålig efter ett tag. Fegisarna Ante och Fredrik stod på sidan och kollade på. Älskling köpte lite saker hem :) Två jättefina ljusgrejer som vi ska sätta upp :) Gick tillbaka till Kungsbacka och kollade på film. Sen åkte jag och hjärtat hem :)

Idag har jag typ inte gjort ett skit. Bokat tvättid. Haha, det var allt. Sitter nu hemma för hjärtat är på sin mormors begravning och kikar :( Vet inte vad de blir sen. Känner mig.. seg. Mitt huvud väger ton.

Nää, ska sätta mig på balkongen nu i solen :)

Älskar dig mest av allt, Andreas. Du är underbar! :) Våra planer ska inom kort bli verklighet.. :) <3

GRATTIS PAPPA OCH JANE SOM BÅDA FYLLER ÅR IDAG! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0