You just showed me how pathetic you are

Nu är jag friiiiii, friiiii som en fågel!

Anyway.

Köpte dricka med dem colaberoende grabbarna Dahlström förut, skjutsade sen hem lillen och jag och Ante åkte hem till mig. Pratade ett bra tag, myste till de lite höhöhöhö och åter höhöhöhö. Stå för det du gör, din gröngöling. Aya, snackade om allt möjligt, var välbehövligt. Efter en och annan bitchslap så åkte den sure herrn hem och jag har softat heeeela kvällen. Damn skönt. Och nu är jag kvitt dendär idioten också. Kunde inte bli så mkt bättre kväll, eller?

JO, de hade de faktiskt kunna blivit..

Vad har man mobilen till?!..

Yeyeye, payback is a bitch :'D
Haha, sitter just nu och skrattar åt mitt egna inlägg.
Iallafall.
Du är en idiot.
Inte värd en sekund till. Som i rubriken, patetisk. Helt bäng.

Tjatja bloggen puss
Haha, jag tror att jag behöver sömn.
Eller bara sluta låta som Kissie och allt fan dem heter.
Både och.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0