You better die young

Hann aldrig skriva något igår efter personalmötet! Det var slut vid åtta, åkte med Marielle till stan och därifrån tog jag och Mariam bussen till hooden. Klev av vid Kungsbackavägen och mötte upp Sandra som satt och lekte med tändare och löv. Moget! ;) Gick sen upp till Fischer och var där en stund innan vi sen tog en prommis. Var sen en stund hos mig och sen så var jag och Fischer snälla som gick med den mörkrädda Sandra hem ;) Hehe!

Sen så var det sovardags, typ. Satt och snackade lite skit på MSN innan jag slocknade hååårt. Och hua så skönt det var att sova ut, mm. Älskar tisdagar, börjar 12.25 och slutar en 13.55 ;) Hade svinbråttomt till bussen sen till stan då jag mötte Fischer som drog ner farten för mig! Haha, närå ;) Efter skolan gick jag till Navet med Sandra och Mazlum, där träffade jag ingen mindre än Fischer...igen! Haha. Och inte nog med det så träffade jag på syster och Robban i samma veva. Följde med dem till pappa, gled in på en bananskal! Var och handlade käk och så, åt våfflor :) Mums!

Fick sen skjuts för att hämta min cykel som jag har fått av "Bazzzz", haha :D Tack! ♥ Love ya.

Nu ska jag proppa i mig lite onyttigheter innan Sandra kommer. Kanske städa lite också så att man faktiskt kommer in i hallen. Eller kommer ut ur hallen. Kan vara en fördel!

Ciaaaaoooo

Dina ord förändrar ingenting
Fattar ingenting just nu
Dags att börja grina nu eller?
Du är väldigt sent ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0