Veckorna säger bara schwofff!

Haha, och med det vill jag säga att tiden bara rinner iväg! Ibland får jag panik när jag tänker på det och ibland njuter jaaaag. Är redan vecka 16 nu, liksom?

Var på stan med Mariam, Khadije och syster efter skolan idag. Köpte två cheeseburgare, sen så sa plånboken stopp stopp! Illa. Åkte sen hem och efter ett tag kom mamma och hämtade mig och syster. Vi for till Birsta för att lämna in min mobil. Ska få en ny mobil genom försäkringen! Eller nja, ska betala självrisken på 600kr för att få ut en spojlans ny mobil värd runt 2000kr. Me like, me like. Efteråt så åkte vi till Vera och käkade pizza :D Var evigheter sen jag åt pizza, gott var det, mums. Dock orkade jag bara en halv, min magsäck har definitivt krympt!

Och guuuud så härligt väder det har varit idag! Inte ett moln på himlen! Dethär vill jag se mer av, vädergudarna!

Hoppa in i duschen nu och sen så ska jag vara duktig och sova, sjukt tidigt för att vara jag!

Hann inte slakta idag, men imorgon ska blodet spruta. Hahahaha.

Och hahahaha åt alla smsen, daah?

Whatevvaah, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0