Underbara tisdag!

Är så glad! Och så nervös!

Färgade håret idag, är lite pippilångstrumpvarning över det fortfarande (jag gjorde avfärgning av mitt brunröda hår igår, vilket blev orange..) men jag överlever. Käkade lunch och klockan tre var det dags för att dra till Telia för arbetsintervju! Där var även Alex och Viktor, blev bjudna på mackor och kaffe och surrade lite skit. Först vad det ett infomöte och efter det var det intervjuer. Min intervju gick jättebra! Hoppas verkligen att jag får jobbet! Killen jag hade den med var hur härlig som helst :) Nu är det bara att hoppas hoppas hoppas! Verkligen!

Fick skjuts hem med Viktor och nu sitter jag här, glad och pirrig i magen. Ska ta en promenad sen när Bebe ko är klar med att byta däck på bilen :) Så fint väder ute! Och ja, jag gick runt med mössa idag för att dölja mitt hår... Det vart aningen varmt, hehe. Men hellre de än att skämmas över mitt kycklinghår!

Såhär såg jag ut på intervjun :) Uppklätt, men inte för mycket.



Vill verkligen ha jobbet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0