Spion-Elin vittnade...

...idag ett snatteri på Stadium i Birsta. Var på väg till busshållsplatsen och fick syn på en tjej med Stadiumklädsel som sprang till en bil och öppnade förardörren och i bilen sitter någon och försöker stänga dörren. Jag kunde ju inte missa det, så var ju tvungen att kolla vad som hände, hehehe. Jag är alldeles för nyfiken. Till slut kom en kille ut som också jobbar på Stadium och sliter upp dörren (han hade muskler, hohojaja), hyttar mot personen i bilen och senare drar han ut typ 3 ryggsäckar. Hohoho. Hjälten var snygg också, alltid ett plus. Jag tror jag skulle passa som polis eller något sånt. För jag antar att det inte bara är jag som skriker "Kör efter!!!!!!" när en polis- eller brandbil kör förbi?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0