Sometimes my heart

Ena stunden gråter jag, andra stunden kokar jag av hat.

Idag har jag först jobbat 12-16, sen kom syster och Robban och hämtade mig och vi for till mormor. Åt där med mamma, Lasse, brorsan, morbror x2 och Sara :) Trevlans! Var dock sjukt trött så sov nästan på soffan, fick lite massage också, till och med av brorsan! Hehe. Påväg hem träffade jag Fischer och Maxim, dem drog på Vera och käkade pizza och jag gick hem. Har suttit hela kvällen och varit arg, varit ledsen, varit besviken och känt att allt är meningslöst. Gaah...

Förstår inte hur du tänker?!

Sova nudå, kanske kolla lite på American Idol. Blev glad när jag såg att de var Johan Falk på tv, blev dock less när jag såg att det var just den filmen som jag sett hundrasjuttioelva gånger. Sliten kväll, oja.

Lite komplimanger och stöttning av några underbaringar gjorde däremot kvällen lite bättre... :) Om man ska dra upp något bra.. En sak till var att vi fick dubblet betalt på jobbet idag, lalala :) Anyway.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0