Smärta!!!

Har aldrig aldrig aldrig haft såhär ont i kroppen. Trodde jag varit med om min livs träningsvärk när Henke körde slut på mig på Friskis, din jäkel! Haha. Men det här är fan sjukt!!! Var ju på laserhallen igår och plus: jag sprang in i en vägg. Jippie, bra jobbat, Elin! Helt mörbultad!!!

For hem till mig sen och gjorde oss iordning och sen åkte vi till HÖGbom, haha. Var där ett bra tag, gick en sväng på stan typ och drog på Donken och åååt. Möms! For typ hem sen... :)

Idag dåråå.. Vad har jag gjort? Tog en promenad till Granlo/Selånger.. Hmm.. Sen har jag varit med Khadije och Mariam, fast den sistnämnda proppen pluggade heeeela tiden, tråkis! Hehe. Sov gjorde vi också i typ två timmar, sen åt vi, sen snackade vi en massa skit och sen så drog vi på Donken för en "efterrätt" ;) Kom nyss hem. Och jag är livrädd för att..........

......Fischer har tydligen hittat en massa gamla bilder från 2005, 2006 (?). HO! Hur snygg var man då?! Haha! Piiiiinsaaaamt....

Äh, man måste ju få bjuda på sig själv ;)

Nu ska jag hoppa i duschen och snacka lite i telefon :) Förlåt för om jag gjort något fel och gjort dig besviken, det ska aldrig ske igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0