Skolan... Härda...

Jo, så är det just nu. Hade två prov igår och ett idag. Hoppas att det gick bra.. Kändes helt okej iallafall.

Igår var det skola som vanligt då, efter skolan drog jag hem och pluggade lite (jag kan jag också!) innan Sandra och Fischer kom upp till mig. Snackade massa skit, kollade på Two and a half men som är så jävliga roligt. Kollar på de varenda natt innan jag somnar, hihi. Lite faceraper och grejer blev de också, haha!

Sen så drog Sandra och då fick Fischer för sig att vi två skulle gå till Ica och köpa godis. Och så blev de, måste lyssna på karlarna annars blir de arga! Köpte godis för 74kr, haha, gud så tjockt! Men tror de är första gången jag käkar godis dehär året, de är rätt bra gjort :) Efter så gick vi hem till mig och tjockade oss framför datorn med en massa roliga klipp. Fick lite massage för min onda rygg, jag skulle seriöst behöva en mördarmassage för att få bort alla megaknutar i ryggen.. Sen så var jag vaken till typ halv tre och pluggade och surrade lite i telefon... :)))

Försov mig imorse.. Eller nja, jag kom inte för sent till skolan, men jag hade mindre än 10 min på mig att göra mig iordning. Gjorde prov och åt lunch med mina favoriter. Nu sitter jag i datasalen med några klasskompisar och dör. Något drygt med en och en halv timmes lunch idag...

Efter skolan ska jag träffa Khadije, Mariam, Gustav och Sara för att åka upp till Norra berget :) Vi ska spela kubb, käka lite och knäppa lite fina bilder :) Myyys! Längesen man gjorde något sånt. Får se hur länge vi håller på. Lär ju uppdatera ikväll med lite fina bilder och jag kan lova att de kommer något citat, haha. Sägs alltid en massa roligt när man är med er :D Bitchhheeeess!

Jag avgudar er :)

Kommentarer
Postat av: Kadj

vem vet vi kanske träffa på flygande ankor :D

2010-04-15 @ 13:30:38
URL: http://kadj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0