Oooh sikken onödig dag!

Gud, den här dagen hade jag lika gärna kunnat hoppat över. Vaknade första gången vid elva "imorse", sen så somnade jag igen och vaknade till lite då och då, men inte förrän halv fyra vaknade jag till på riktigt och klev upp! Ahh, så illa. Åt min frukost eller vad ska man kalla den och den så fick jag ett givande samtal som gjorde mitt ledsen men ändå lättad på något vis. Pratade om allt möjligt och insåg att jag skulle ta itu med alla stressfaktorer i mitt liv, dock gick det inte så jättebra men jag har ju hela livet på mig, eller?

Pluggade i en timme eller två tills jag inte orkade nå mer, åkte till Birsta för att lämna tillbaka kjolen jag köpte på rean.. Åh, den var så fin, men jag behövde pengarna och så var jag lite osäker på den.. Men men. Drog sen upp till jobbet och skrev på ett nytt anställningsintyg och for sen hem med Khadije. Ska färga håret nu tänkte jag, så jag får det gjort någon jäkla gång! Och plugga. Har god tid på mig eftersom jag inte lär somna förrän typ fyra inatt.. Gud så passande, för jag jobbar ju inte alls 11-20 imorgon! Lär ju inte alls vara svintrött!

Nä, plugga och färga håret var det! Filosofi är väl inte särskilt mumsigt, man blir lätt deprimerad när man läser skiten. Har livet någon mening? hit och dit. Börjar allvarlig fundera på om livet har någon mening? Vilket skitämne som får en att känna att livet är meningslöst, hua. Fast det står rätt kloka saker i boken också. Och dem kloka orden tog väl inte du åt dig, inte konstigt att du fick IG...

Nomy - Hold your head up high


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0