Onödig tisdag

Sikken onödig dag det här har varit! Sov länge, skola mellan halv ett och halv två och sen bara hem. Wiiiie! NOT.

Sitter just nu och käkar fiskbullar och couscous, haha! Nu tänker ni säkert "usch!" men det var faktiskt helt okej! Senare ska jag ta en prommis med Khadije och träffa Ante efter hans jobb. Nu ska jag ut i soooolen och bli lite brun, om jag nu kan bli brun, börjar ju fundera...

Elin ringde och pratade lite. Åh stumpan att det ska vara sådär för dig. Vad som än sker jag står bakom dig som en klippa i stormen. När som helst, vad som helst. Du är Kaddes, Ma-Bahs och min bästa vän.
Vi älskar dig stumpan. Jag älskar dig.

www.marolsn.blogg.se

Mary, du är bäst. Och Bah's, ni är bäst. Vad skulle jag göra utan er?


Kommentarer
Postat av: rosie

vad skulle vi göra utan dig?

2010-04-21 @ 00:05:21
URL: http://marolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0