My weekend!

Ja, som sagt så var jag ut igår! Sandra kom till mig och det gjorde även Fischer. Fischer drog hem efter ett tag men ersattes av Pierre, Sebbe, Robin osv. Dem kom förbi sent så vid tolv tog vi taxi till Allstars! Där träffade vi på Osman, Mazlum osv. Sen så när alla fick för sig att dra klockan två (!) så hängde jag med Ante den sista timmen, de är klart man ska vara kvar till stängning?! Hehe.

Tog taxi tillsammans till mig och stog och snackade i 45 min innan de sen blev sleeeeptime. Vaknade upp för typ två timmar sen och har pratat i telefon med Sandra 75 min, haha! För er blonda så är det en timme och en kvart...

Frågan är nu... Ska jag ta en promenad till Bergsåker till 14.40 och kolla på Robins fotbollsmatch och sen åka med mamma till jobbet, eller ska jag skippa de och slappa och komma i god tid till jobbet så att jag hinner äta? I-landsproblem...

Ikväll blir det iallafall jobb 16-20 och sen så blir det laserhallen med Henke, Britta osv. Det ska bli kuuul! :) Var evigheter sen jag var där! Sen efter det ska vi troligtvis till Christoffer och sen ut! Idag... Igen... Men jag dricker inte något så jag är duktig och billig :) Hmm, de där lät ju bra...

Nää, nu ska jag hoppa in i duschen och stå där i all evighet!

När ska du bestämma dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0