Lördag

Eyy yoo.

Nu sitter jag här själv efter en relativt lugn kväll.

Klev upp sent och gud så skönt det är att soooova. Svårtslaget. Drog sen till Birsta och lämnade lite grejer åt några kompisar. Efter att Mary slutade jobbet så åkte vi till stan, stekte på torget ett tag i solen som tittade fram lite då och då. For sen hem till mig och träffade även på Fischer på vägen. Jag färgade håret, blev nöjd :) Lilla snälla Mary trollade fram mitt kök igen som varit täckt av disk huuur länge som helst, haha. Har verkligen inte orkat eller haft tid över. Lagade även tacos och åt :) Sen så åkte lillan hem, buhu.

Blev inte ensam hemma särskilt länge tills Oskar, Viktor och Fredrik kom hit. Spelade lite kort, snackade lite skit och så. Åkte sen och träffade några kompisar och sen for vi tillbaka till mig. Dem åkte typ nyss och nu är jag sooolooo. Har blivit tjatad till att åka till stan men orkar faktiskt inte ikväll. Duktig jag känner mig ;)

Funderar på att slå på en film och bara dö. Jobb imorgon 12-16.30, inte så långt pass men kan ändå behöva vara pigg och på hugget.

Mina egentligen planer för kvällen gick åt fanders. Issh, blir så less.

Killar... Vi kan inte leva med dem, men inte heller utan dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0