Lång söndag...

Det här har varit en lååångdag. Halv tre inatt ringde Ante som ville träffa mig. Mötte honom och sov hos mig. Snackade om lite allt möjligt. Slutade med att jag somnade vid fem efter att ha legat och tittat upp i taket i typ en timme eftersom Ante somnade vid fyra... Kul! Det är det värsta som finns, när man verkligen vill sova men man somnar aldrig. Inte nog med att Ante typ väckte mig vid nio och drog ur sig kommentaren "Det går ju inte sova i denhär jävla lägenheten för det är ju så jävla ljust!!!" Haha. Men är det bara jag som tycker att de kan vara skönt att få lite solsken in i rummet på förmiddagen? Det får en att vakna till liksom vilket man har svårt att göra annars vid zoombievarningar...

Vid elva kom Khadije och vi skjutsade hem Ante och for sen till jobbet. Jobbade 12-16.30, tiden gick ruskigt fort! Vi hade tävlingar också, hehe. Vann en tävling så jag fick välja ut nå fika eller glass :D Var inte sugen på en glass, så testade Donkens muffins för första gången... Och jäklar vad mättande den var! Var proppmätt efter tre tuggor. Iallafall, åkte hem sen och jag har bara softat och vilat min döda kropp.

På tal om mat... Eller något... Så förstörde jag just fyra ägg. Jag är ingen kock, jag kan inte ens koka ägg utan att de blir rinniga och jättelösa, haha! Gud så patetiskt. Ge mig en händig man som kan laga mat åt mig. Eller typ, du kan kanske ta matlagningskurser? Haha, in my ass.

Och du, du fick din chans men du sumpade den. Hedddaaaaa!

Hänt något roligt idag?.. Hmm, knappast. Haha, eller en sak men de stannar utanför bloggen, skadeglädje på hög nivå :D Älskar skadeglädje.

Och du.
Du är seriöst knäpp. Ska slakta dig imorgon, bree.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0