Känner för att...

...skriva av mig lite. Vet inte vad jag känner längre, allt är bara så knas. Förstår inte vad som händer, jag lever i en vilsen värld där världen är emot mig. Vet inte om jag ska gråta, vara arg, frustrerad eller besviken. Alla känslor kommer samtidigt. Jag antar att det går över, men just nu vet jag inte alls... Vad är det som händer egentligen? Ingenting blir som jag vill, ingenting går min väg. Energin tar snart slut, jag försöker hålla humöret uppe och tänka positivt men det är fan inte lätt. Knas är allt jag kan säga. Livet jag hade och som jag fick för mig att jag trivdes i är helt borta. Jag är totalt vilsen. Håller jag på att bli galen eller är det bara en del av ungdomen idag? Hatar ungdomslivet. Hatar hur folk beter sig. Hatar hur mitt liv har blivit en labyrint utan mål. Vem är jag? Jag har nästan glömt. Allt är så tomt på något vis, det var inte så här det skulle vara. Men så här blev det. Det måste jag leva med. Antar jag. Och det är så tragiskt när det aldrig aldrig aldrig ska sluta som jag vill... Önskar att allt var som det var för typ en-två månader sen. Eller nä, kanske inte. Vet inte alls. Ja, ni hör ju hur förvirrad jag är. Orkar inte med det här. Måste göra något åt det... Men vad? Vad jag än gör blir det bara fel, finns inget att göra längre. Hallå, hjälp?

Hold your head up high säger mina tankar just nu... Men det är lätt att sänka blicken och bli ledsen. Skitsamma, vad är det här för jävla skit-nattinlägg? Jag låter som nå emo.

Godnatt och sov gott önskar en jävligt less tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0