It makes no sence

God kväll!

Har jobbat idag, 11-20. Och fullt upp var det hela tiden! Men tiden gick rätt fort ändå :) Fick däremot jobba över lite eftersom det, som vanligt, kom massa folk precis när jag skulle sluta. Trättade syster och Robban som också skulle ta bussen hem. Jahopp, de var min dag! Kul, va? Njaa. Sitter hemma nu och njuuuter över ledigheten! Jobbar inte förrän på söndag :) Skulle ha stängt på fredag, men Marielle var snäll nog att ta det passet av mig. Jag har annat för mig då... :'( Det gör ont i mig bara jag tänker på det.

Imorgon ska jag sova ut, åh så skönt! Sen ska jag åka och handla mat med pappsen :) Maaat! Nu ska det bli nyttiga tider, mamma har lurat på mig GI. Eller nja, hon ska börja och jag hängde på, hihi.

Avslutar inlägget med att säga att jag har världens bästa föräldrar

Och jag vet att ni läser dethär, hihi.

PUSSS


Kommentarer
Postat av: cassandra stewart

haha tydligen! :P haha söt du var på bilden, ser ut som en liten trasdocka:D

2010-04-07 @ 23:49:48
URL: http://cassistewart.blogg.se/
Postat av: elin

hahaha trasdockan kan hoppa minsann :D

2010-04-08 @ 22:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0