If we ever meet again

Tjolahoppsan dåråå!

Sov sådär sjukt länge idag också och hur skönt är inte det då?! Jag är en riktig sovnisse. Vid halv fem tog jag bussen ner till stan, träffade Fischer. Han såg ju...pigg ut. Sådär går det när man festar hårt, haha! Gick lite på stan, drog sen till pappa! Blev bjuden på mat, fast nu när man är "stor" så får man ju börja hjälpa till med att laga mat.. Hehe. Var helt död efter maten, låg på soffan och var nära på att somna. Normalt? Njaa, vet inte jag. Drog mig upp iallafall och åkte till Ica Maxi och handlade mat :) Bara en massa nyttigt! Frukt, sallad och sånt. Inge mer pasta, potatis eller sånt :) Lite tråkigt och kommer bli svårt, men vill man bli fin så får man lida pin!

Åkte sen förbi hos systrarna Bah, hämtade min laddare, batteriet på mobilen höll på att dö. Och inte fasen klarar jag mig utan mobilen?! Aldrig i livet. Man känner sig så naken utan mobilen, får lite panik utan den.. Tragiskt, men sant. Tror de flesta håller med mig?!

Förresten, man kan ju fråga sig då hur min laddare kom hem till Bah's? Jo, jag hade så jävulusiskt tråkigt inatt så jag gick hem till dem. Var lite läskigt innan jag mötte dem, ringde Henke så att jag kunde prata med någon och slippa bli våldtagen. Nej, nu ska vi inte vara sån! Hehe. När jag kom fram så kollade vi på film, Presious, den var hemsk. Hur kan man behandla sin dotter på det viset?! Aja, se den. Mariah Carey var för övrigt med i den, eller hur hon nu stavas. Sen så la vi oss med bärbara och kollade på Bella & Tyra Show-avsnitt, det var vad jag mindes. Sen så vaknade jag upp tidigt på morgonen och hängde inte med alls. Haha. Jag hade tydligen tvärslocknat när vi kollade på avsnitten. Sorry, för att jag var osocial, hehe. Fast inte så konstigt, klockan var ju nästan tre...

De var min dag, imorgon är en ny dag.. Med en massa tårar.

PUSSSSSS



Myyyys med mina Bah's (bazzzz) hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0