Helnajs helg/vecka

En veckas uppehåll mellan blogginläggen... Dålig stil! ;) Har faktiskt inte haft mycket tid över till att blogga.

Måndag: Skola, käkade lunch på McDonalds med Ante. Hade prov ena lektionen och gjorde knappt ett skit andra lektionen. Ovärd dag. Efter skolan åkte jag hem och sen kom mamma och syster och hämtade mig. Vi for till Birsta och kikade lite, hittade ingenting, tror jag? Minnet är bra, men kort.. När jag väl var hemma ringde Sandra som var med Khodor och ville ha hjälp med nå projektarbete. Så vid nio hämtade dem mig och vi åkte Sundsvall runt tror jag, hehe. Åkte sen till Ante och sov, typ halv tolv... Hehe.

Tisdag: Hämtade ut studentmössan! :) Pepp som ett as inför studenten nu :'D Åt lunch på Subway med Ante och hade sen svenska, for sen hem typ. Ännu en kväll med PA, sov sen hos Ante.

Onsdag: Lunch med Antevåran kinarestaurang, var även på skolan med mådde så sjukt dåligt. Efter skolan åkte jag till jobbet för att ha medarbetarsamtal. Umgicks där med mina fina vänner en stund :) Fick även ett glatt samtal om att jag ska på arbetsintervju den 13 april! :D Wihooo! Khadije jobbade och hon fick i uppdrag att panta alla burkar, jag hjälpte henne för det var huur mycket som helst. Vi åkte ner till Ica Maxi (efter att knappt fått in alla påsar med burkar i hennes lilla bil) och pantade och det var typ 800 burkar. Svinjobbigt, folk kollade snett på oss, haha! Sen så kom Ante och Fredrik och hämtade mig, sen for vi hem till dem.

Torsdag: Leeeedig! Loooov! :) Gud så skönt. Var dock tvungen att kliva upp sju för att styla Ida och Sara som skulle på maskerad på skolan, haha. Drog en lunch på Charm med Sandra och snackade lite skit. Sen så var det bara iväg och gör nytta då.. Efter for jag hem och städade undan de värsta och gjorde mig iordning. Vid sju kom Sandra och strax efteråt kom Matte! Sen dök även Anton, Jocke, Emil och Fischer upp :) Spela kort, fjantade oss och hade allmänt roligt! Hihi. Vid typ tio eller något kom Adam, Alex och Sebbe som hade vägarna förbi. Tog en taxi till stan och ägnade kvällen på Oscars! Efter att Sandra och folket försvunnit umgicks jag med Cassi :) Tog en taxi hem sen på natten, 166 spänn till Granloholm tycker jag inte var så farligt!

Fredag: Jobb 12-16, var faktiskt rätt pigg. Efter jobbet gick jag och Mariam ner till stan för att möta Khadije och deras kompis. Gick runt där ett tag, sen så åkte vi till mig och gjorde oss iordning. Vid typ nio åkte vi till Johanna där Mary och Henke var. Drog nästan direkt till Sannes lokalfest eftersom hon fyllde 18 baaast! :) Vi var helt klart röjarna på stället. Alla satt stilla och snackade medan vi dansade och hade kul ;) Hehe. Vid typ halv ett drog vi ner till stan för att träffa Maxim och Fischer Allstar :) Fast vi var bara med Maxim eftersom Fischer var typ osynlig. Hade roligt som man alltid har med er :) Mariam var sjukt på G, hahaha. Borde ha filmat, fasen, borde ha filmat!.. Iallafall så var vi i stan till stängning, där vi också fick vittna en misshandel.. Så hemskt. Vi såg på medan en kille sparkade på en annan killes huvud som om de vore en fotboll... En kille sprang iväg och fortare än fan sprang jag och Khadije för att se vart alla som sprang tog vägen. Men poliserna hann inte eftersom de agerade tre år för sent!!! Han fick nog världens hjärnskakning eller ngt, han stod sen bara och tittade upp i himlen utan att säga ett ord. Jättehemskt, vilka jävla idioter det finns, ursäkta språket men jag brinner och blir så sjukt förbannad för sånt där!.. Efter de så åkte vi till Donken tillsammans med Sara, Moa, Britta, Dennis, Issa och Janne. For sen hem och var hemma vid typ fem efter en rolig kväll! :)

Lördag: Jobb 12-16.30, åkte sen hem och var sinnessjukt trött. Efter jag gjort mig iordning fick jag skjuts till Niklas för "inflyttningsfest". Var där ett bra tag innan Khadije och Mariam hämtade mig! Mötte upp Sanna och Malin i Bergsåker för att dra hem till mig i Kovland! Det var kolsvart ute och dimmigt, dem trodde att jag förde dem till nå spökstad eller något, haha! Sanna och Mariam skulle få testa balklänningar hos mig :) Dem hittade någon som de tyckte om, tror jag :D Visade lite bilder från när jag var liten och även bilder från fjortistiderna, haha.. Fick en del skratt mot mig :( Hehe. Missinassi åkte vi till McDonalds och åt där vi träffade på Angelica! For sen hem :) Var sjukt trött, men de var kanske inte så konstigt, hehe. Somnade dirr :)

Söndag, idag: Klev upp elva, håller just nu på att tvättar. Vid två ska jag gå ner till stan med Ida i de fina vädret :) Sen bör jag plugga, men får se vad Elin hitt på, hihi.

Hörs senare! Måste till stugan nu, hehe.

PUSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0