Helg och sluuuut på lovet, åh nej...

Ännu en helg har passerat, eller nja, söndag idag så det är väl ännu helg. Blir ju helt yr, tiden går ju så otroligt fort?!

I fredags åkte jag med Gabbi och Amanda till stan efter begravningen och minnesstunden. For sen till Kovland och myste till det. Lördagen ägnades åt matteboken på dagen, snacka om social tjej.. Hehe, whatever. Åkte hem och mötte upp Mary, fixade hennes hår medan Fischer satt vid min Facebook och facerapade mig för typ hundrade gången, haha. For sen ner till stan till Pipeline för att se när Mary och brudarna shakade aaaass! Efteråt dansade vi till tolv, sen drog jag till Allstars. Hängde med Fischer, Mattias, Affe och Anton typ. Hehe, jag var överallt tror jag. Värd kväll iallafall, enbart 20kr i inträde, sen så användes de inge mer pengar! Ohyeah, hehe. Tog taxi och kraschade i sängen, somnade dock inte på ett jäkla bra tag.. Upp med tuppen för att jobba "imorse", klockan halv elva.. Ehh. Det är morgon för mig. Jobb 12-16.30. Nu sitta jag heeeer dara efter att ha fått skjuts hem med Khodor.

Gud vad jag hatar min telefon.
Aja, upptagen resten av kvällen, yaaaaao hörs imöra!
Köpa dricka med Ante nu tydligen? Bäst man skyndar sig så man inte blir halshuggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0