Hejhej våren, du är hjärtligt välkommen!!!

Gud, så skönt det är ute idag. Man blir ju nästan lite kär.

Första skoldagen efter lovet idag då, seg dag som bara den. Sprang runt på stan med Mariam, Sanna och company i parallellklassen (eller nu hur det fula ordet stavas) på lunchen, efter skolan schtekte jag och Mary på stan innan vi drog till Birsta. Tror på fullaste allvar att det var första gången ever som vi inte tittade förbi på jobbet då vi varit i Birsta?! God, that's bad. Jag åkte sen tillbaka till stan när lillan skulle hem, träffade på lite folk och njöt av solen :) Nu är jag hemma och har laddat på balkongen med tropisk juice, filosofiboken, solkräm och brillsen. Jag inser verkligen nu hur mycket vädret påverkar!

Inlägget igår, ja vad ska jag säga. Känns mycket bättre idag, fick nå spunk igår eller något, haha. Fast de är inte lätt när man har två segproppshuvuden efter sig. Eller nu är det ju bara en propp kvar eftersom det andra med gläääädje är borta, trots att de ibland känns lite synd.

Och jag hoppas smset gjorde ont... Och du sa att du inte brydde dig? Haha, jo tjena. Om du bara visste, mongo! :D Vill du att jag ska dö så döda mig då, haha?

Ut på balkongen nu innan solen försvinner runt hörnet!

PUSS I BUSSEN



Nu saknas bara du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0