Freeeedaaaag!

Haha, ja, det är fredag idag. Men måste börja med att idiotförklara mig själv. Skulle skriva in "blogg.se", men det råkade bli "blogg.sew". Klickade på stoppa, raderade w och skrev dit ett x?!? Hahahaha! Snacka om osmart. Man börjar ju fundera på vad som försiggår i mitt huvud, haha...

Whatevvaah, igår var jag som sagt med Khadije, Mariam och Gustav (Sara bangade! Buh på dig!). Vi for till Norra berget för en planerad picknick med kubbspel och för att njuta i solen... Men var det nå sol?! Nej, såklart inte! Just den dagen vi planerade något så skulle de regna... Sjukt surt. Vi satt istället under ett tag utanför en stuga på Norra berget och snackade skit, knäppte roliga kort, åt godis och drack champagne. Haha!

Efter någon timme åkte vi till stan och hämtade upp Mary. Åkte och köpte glass av Henke på hans nya jobb! Sen så slutade det med att vi hamnade i ett hus vid hamnen och fotade, haha! Ett läskigt men fränt hus med en massa målningar och klotter i. Alla rutor var sönderslagna. Allt var förstört. Lite läskigt att vi hittade en spruta där.. Fyfarao. Drog sen till Alnö för att skjutsa hem Mary, myste en stund vid bron också. Sen så for jag hem med Bah's!

Jag la mig i ena sängen och Mariam i den andra. Jag låg alltså i stora Bah's säng, hehe. Medan hon satt vid datorn och nördade sig så stendog jag och Mariam. Tvärslocknade. Tydligen hade jag pratat och kliat mig på armen i 5 min i sömnen, haha. Snygg jag är.

Jaha, idag då? Umgicks lite med Khadije, Mariam och Ingrid innan vi åkte hem till Henke. Kollade på Supernatural i flera timmar, vi var livrädda. Inte Henke då, men han har ett hjärta som inte vill stanna i första taget. Allvarligt, hur läskiga avsnitt som helst. Dean är däremot sååå sjuuuukt snygg, kunde inte låta bli att ge ifrån mig ett "han är knäpp, men ändå så jävla snygg!". Och med knäpp menar jag att man går in i ett svart rum ensam där man vet att det är något farligt. Ska hitta en bild på honom, damn, han är godis.

Drog sen till Donken och åt, fick vittna när Sanne fick ketchup över hela sig. Hehe. Hon slet så mycket i pumparna så hon fick allt över sig, och då menar jag allt! Haha. Henke bjöd på mat, han är snäll han :) Bro! Tur som han har så vann han pengar på trisslotter.. Varför vinner aldrig jag pengar?!?

Nu är jag hemma och ska mysa... :)

Lova det du säger nudå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0